Powrót

Administrator/Administratorka działu sprzedaży

Gogolin

Wyślij CV

Opis oferty

Dla mojego klienta, firmy zajmującej się produkcją dóbr przemysłowych, poszukuję osoby na stanowisko Administratora/Administratorki działu sprzedaży.

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie procesu sprzedaży w wewnętrznym systemie firmy: wprowadzanie i akceptowanie zamówień klientów, monitorowanie realizacji zamówień oraz procesu sprzedaży aż do ostatecznego rozliczenia (fakturowania),
  • Informowanie klientów o statusie ich zamówień,
  • Współpraca w zespole w celu usprawnienia wewnętrznego procesu sprzedaży,
  • Raportowanie działań i wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
  • Reprezentowanie firmy zgodnie z przyjętymi standardami.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość standardowych programów komputerowych (Microsoft Office),
  • Samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy,
  • Otwartość i zaangażowanie w relacjach z klientami oraz współpracownikami,
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w międzynarodowym zespole.

Klient oferuje

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Multisport.
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.
  • Zajęcia językowe.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.