Administrator/Administratorka działu sprzedaży
Gogolin
Wyślij CV
Opis oferty
Dla mojego klienta, firmy zajmującej się produkcją dóbr przemysłowych, poszukuję osoby na stanowisko Administratora/Administratorki działu sprzedaży.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie procesu sprzedaży w wewnętrznym systemie firmy: wprowadzanie i akceptowanie zamówień klientów, monitorowanie realizacji zamówień oraz procesu sprzedaży aż do ostatecznego rozliczenia (fakturowania),
- Informowanie klientów o statusie ich zamówień,
- Współpraca w zespole w celu usprawnienia wewnętrznego procesu sprzedaży,
- Raportowanie działań i wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
- Reprezentowanie firmy zgodnie z przyjętymi standardami.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego,
- Znajomość standardowych programów komputerowych (Microsoft Office),
- Samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy,
- Otwartość i zaangażowanie w relacjach z klientami oraz współpracownikami,
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w międzynarodowym zespole.
Klient oferuje
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę Multisport.
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.
- Zajęcia językowe.
- Możliwość rozwoju zawodowego.